پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 225888
چهارمحال و بختياري رتبه نخست برگزاري انتخابات را کسب کرد/ايرنا رسانه اثرگذار است
تاریخ انتشار : 1395/05/19 17:09:07
نمایش : 1304
معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: اين استان در روند برگزاري انتخابات از نظر وزارت کشور، رتبه نخست را کسب کرده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، خدابخش مرادي روز سه شنبه در ديدار از خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا)مرکز شهرکرد به مناسبت روز خبرنگار افزود: در دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره مجلس خبرگان عملکرد اين استان مورد ارزيابي قرار گرفته است و اين استان موفق به کسب رتبه نخست شده است.

به گفته وي، انتخابات در اين دوره در کمال صحت و آرامش برگزار شد که هيچ گونه تنش اجتماعي در جامعه بوجود نيامد و اين براي مسئولان استان بسيار مهم بوده است.

وي افزود: در انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي مشارکت مردم 76.3 درصد بود که يکي از استان هاي پيشرو در مشارکت بوده است.

معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در اين راستا منشور وفاق احزاب در استان تدوين شد و در طول سه سال اخير نيز نشست هاي مختلفي با حضور احزاب اصولگرايان و اصلاح طلبان برگزار شد.

وي گفت: در 2 سال گذشته نيز چهار محور اقتصاد مقاومتي، تکريم ارباب رجوع و مديريت آسيب هاي اجتماعي و بسترسازي براي انتخابات در دستورکار قرار گرفت و در اين زمينه گام هاي مهمي برداشته شد.

وي گفت: به منظور تقويت و استحکام پيوند مردم و مسئولان در اين مدت 37 نشست با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد و مشارکت بخشي و آگاه سازي مردم در رفع مشکلات جامعه در اين دولت انجام شد.

مرادي يادآور شد: در اين مدت نشست هاي مختلفي با صنف هاي مختلف برگزار شد و مطالبات و دغدغه اين صنوف پيگيري شد.

معاون سياسي، امينتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: جامعه امروز به اميد و اعتماد نياز دارد و رسانه ها در ايجاد اميد درون جامعه و اعتماد بين مردم و حاکميت نقش بي بديلي دارند.

مرادي اظهار کرد: هر چقدر مردم ميزان اعتمادشان به رسانه بيشتر باشد، امر اطلاع رساني بهتر و گسترده مي شود.

به گفته وي رسانه در ايجاد فضاي نقد منصفانه در جامعه ايفاي نقش کند و جامعه منتقد يک جامعه اي است که رسانه منتقد مرز بين نقد منصفانه با تخريب را مشخص مي کند.

مرادي تاکيد کرد: تخريب به منزله سياه نمايي و کتمان حقيقت است و وقتي واقعيت ها پنهان شد و سياه نمايي صورت گرفت، اعتماد و اميد مردم نيز از بين مي رود.

به گفته وي، خبرگزاري جمهوري اسلامي(ايرنا) در ايجاد نشاط سياسي و اجتماعي نقش اثرگذاري دارد و اين نقد منصفانه را رعايت کرده است و به دنبال ترويج اميد و اعتماد سازي است.

رييس شوراي اطلاع رساني چهارمحال و بختياري از مديران دستگاه هاي اجرايي خواست تا دستاوردهاي دولت را از طريق رسانه ها براي مردم تببين کنند.

مرادي اظهار کرد: مديران دستگاه هاي اجرايي نبايد نسبت به ارائه اطلاعات و تبيين دستاوردهاي دولت از رسانه ها دوري کنند.

جهانبخش صفري رييس خبرگزاري جمهوري اسلامي چهارمحال و بختياري نيز در اين ديدار گفت: ايرنا اکنون در همه استان ها فعاليت خبري دارد و پوشش خبري اين رسانه در تعدادي از کشورها نيز گسترش يافته است.

در اين ديدار که مديرکل انتخابات استانداري چهارمحال و بختياري نيز حضور داشت، معاون سياسي امنيتي استاندار از عملکرد خبرنگاران ايرنا در طول انتخابات دوره دهم و دوره پنجم خبرگان در استان به دليل پوشش مطلوب قدرداني کرد.

منبع:ايرنا
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html